Ulica Ostrobramska to jedna z głównych ulic Warszawy, która na przeważającej długości pozbawiona jest ścieżki rowerowej. Po obu stronach ulicy przeważają chodniki wykonane z betonowych płytek chodnikowych. Większość z tej nawierzchni pamięta jeszcze czasy PRL. Nawierzchnia jest nierówna i popękana. Jazda na rowerze po płytkach chodnikowych nie należy do najprzyjemniejszych.
Jednak i tutaj sprawy rowerowe idą w dobrym kierunku. Obecnie budowany jest nowy chodnik wzdłuż południowej granicy Witolina od ulicy Rodziewiczówny do ulicy Fieldorfa. Wraz z chodnikiem budowana jest ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej po obu stronach ulicy Ostrobramskiej. W niektórych miejscach powstaną parkingi rowerowe ze stojakami typu odwróconego.
Nowy odcinek ścieżki rowerowej to przedłużenie ścieżek rowerowych biegnących wzdłuż ulicy Rodziewiczówny oraz wzdłuż ulicy Ostrobramskiej od ulicy Rodziewiczówny w kierunku węzła drogowego Marsa. Inwestorem ścieżki rowerowej jest ZDM.
Jednak i tutaj sprawy rowerowe idą w dobrym kierunku. Obecnie budowany jest nowy chodnik wzdłuż południowej granicy Witolina od ulicy Rodziewiczówny do ulicy Fieldorfa. Wraz z chodnikiem budowana jest ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej po obu stronach ulicy Ostrobramskiej. W niektórych miejscach powstaną parkingi rowerowe ze stojakami typu odwróconego.
Nowy odcinek ścieżki rowerowej to przedłużenie ścieżek rowerowych biegnących wzdłuż ulicy Rodziewiczówny oraz wzdłuż ulicy Ostrobramskiej od ulicy Rodziewiczówny w kierunku węzła drogowego Marsa. Inwestorem ścieżki rowerowej jest ZDM.
[zdjęcia z 15 lipca 2013 roku]
I to jest dobra wiadomość. Nawet więcej - to jest bardzo dobra wiadomość.
OdpowiedzUsuń